Garantinio aptarnavimo sąlygos

Vilnius

Ateities g. 10 LT-08303
Tel. 8-5 2697689
Tel./faks. 8-5 2697926
vilnius@deimena.lt

Kaunas

Partizanų g. 63M LT -50306
Tel. 8-37 797413
Tel./faks. 8-37 798644
kaunas@deimena.lt

Klaipėda

Birutės g. 9 LT-91223
Tel. 8-46 325645
Tel./faks. 8-46 324075
klaipeda@deimena.lt

Panevėžys

Staniūnų g. 66 LT-36142
(Įėjimas iš Beržų g.)
Tel. 8-45 433966
Faks. 8-45 439695
info@deimena.lt

Šiauliai

Draugystės pr. 2, LT-77145
Tel. 8-41 399284
Faks. 8-41 434814
siauliai@deimena.lt
  1. Ši garantija yra taikoma, kai sugedusi prekė yra pateikiama su aiškiai ir teisingai užpildyta garantine kortele kartu su pirkimo dokumentu (pirkimo kvitu, PVM sąskaita faktūra, lizingo sutartimi ar kitu pirkimo dokumentu).
  2. Garantiniu laikotarpiu nemokamai keičiamos sugedusios detalės ir mazgai bei atliekamas prietaiso remontas, jei tų gedimų priežastį sukėlė žaliavų ar gamybos defektai. (išskyrus tas detales, kurių eksploatacijos laikas yra ribotas ar jos natūraliai nusidėvi prietaiso eksploatacijos metu: žarnas, antgalius, filtrus, maitinimo elementus, šiukšlių surinktuvus, šepečius, diržus ir pan.
  3. Jei prietaiso remontui reikalingas detales reikia užsakyti iš gamintojo, remontas gali užsitęsti.
  4. Garantinės sąlygos negalioja:
    Jeigu prietaiso tipas/numeris ant prietaiso arba kartu su juo pateiktuose dokumentuose yra pakeistas, panaikintas, perkeltas arba neįskaitomas;
    Kai pažeista prietaiso garantinė plomba;
    Kai prietaisas yra su akivaizdžiais mechaniniais pažeidimais arba su vidiniais ar išoriniais pakeitimais;
    Jeigu garantiniu laikotarpiu prietaiso remontas buvo atliktas taisykloje, neturinčioje gamintojo/importuotojo ar prietaiso pardavėjo įgaliojimo (sertifikato) atlikti garantinį remontą;
    Jeigu prietaisas sugedo stichinės nelaimės metu arba jo gedimas įvyko dėl pirkėjo tyčinės ar netyčinės kaltės;
    Jeigu eksploatuojant nebuvo laikomasi prietaiso pase ir/ar gaminio naudojimosi instrukcijoje nurodytų eksploatacijos taisyklių;
    Jeigu prietaisas skirtas naudoti buityje, buvo naudotas komercinėms, pramoninėms ar profesionalioms reikmėms;
    Jeigu gedimo priežastis – nefiltruoto vandens naudojimas, prietaiso apkalkėjimas, nešvarumas arba jeigu prietaiso gedimas įvyko dėl jo atskirų dalių ar mazgų užterštumo ar apkalkėjimo;
    Jeigu prietaisas buvo jungiamas į netvarkingą elektros lizdą arba į neatitinkantį jo parametrus elektros tinklą.
  5. Jeigu remontui pateiktą prietaisą reikia išvalyti (kai prietaisas yra nešvarus), ar kai Jūsų pageidavimu atliekama siurblio profilaktika, reikalinga įprastam gaminio veikimui užtikrinti (pvz.: sujungimų išvalymas ir sutepimas) ar kai šalinamos kalkės iš apkalkėjusių buities prietaiso ertmių, ar pan. – garantinio remonto sąlygos netaikomos. Šios paslaugos apmokestinamos pagal galiojantį Serviso tarnybos paslaugų tarifą, kurį visada galite sužinoti paskambinę ar užėję į Jums artimiausią Serviso tarnybos filialą.